Re: DRUKARKI ATRAMENTOWE - co wybrac

Autor: P_at_WEL
Data: Sun 07 Sep 1997 - 14:15:15 MET DST

 Ja bym ci polecil inna drukarke, Epson stylus 400, cena jest prawie taka
sama jak HP 690c , amoze nawet tansza, max dpi to 720x720 w zestawie masz
dwa zasobniki , i do niej nie potzrebujesz fotozasobnika zeby drukowac z
fotograficzna jakoscia, bez tego drukujue lepiej niz Hp z foto.
Jest szybka i raczej cicha.
Opis drukarej znajdziesz w PC World Komputer nr 7-8/97 .
HP jest podobno szybsza i literki sa wyraznijsze przy drukowaniu tekstu od
Epsona (tak pisza w tej gazecie, ja tam niewidze roznicy), ale niestety
jesli chodzi o grafike to Epson jest lepszy,
Cannon podobno przy drukowanu tekstu czasami zostawia jakies biale plamki a
kolorom brakuje intensywnosci,
Dokladniej przeczytasz sobie w tej gazecie.

Pozdrawiam
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl
ICQ 2116898