Re: Ratunku - haslo na BIOSie

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 11:41:31 MET DST

Witam

Michael Filipowski <misio_at_rhea.ids.pl> napisał(a) w artykule

Może nie wpisał faktycznie swojego hasła - wycofał się z wprowadzenia, ale
uaktywnił opcję chroń BIOS hasłem. Wtedy trzeba podać 'fabryczne', aby to
odblokować.

> Tak, haslo na AWARDa to AWARD_SW,
> a czy ktos zna haslo do AMI ???
> TroY
> misio_at_rhea.ids.pl

To hasło powyżej to jest 'fabryczne' tzn. obowišzuje wtedy, gdy użytkownik
wybrał: ochronę BIOSu hasłem ale go nie wpisał.
Do AmiBiosu hasło jest: ami (nie wiem czy małymi czy dużymi czy obojętnie
jak)
Wyjęcie baterii skutkuje, ale trzeba długo czekać (ok. 24h).
Wszystko co powyżej dotyczy starszych płyt <1996r. W nowszych nie wiem.

PS. - tylko do Autora.
Nie rozsyłaj swoich postów po wszystkich listach (dot. CDromu) i to jeszcze
po dwa egzemplarze na każdš. Jak cytujesz (dot. CD Infra 24) to nie cały
list po to aby dopisać jednš linijkę.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==