Re: podzial na partycje-po co?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 10:56:08 MET DST

Artur Prajs wyrzezbil(a) ...
> dobry,
> mam pytanie- tak jak w temacie. twardziela mam podzielonego, tylko nie wiem
> za bardzo po co.
> tia
> Artur.

hmmm... nie wiem po co ty, ale ja mam podzielona gdyz:
1. lubie miec oddzielne dyski na system, programy, gry, katalogi "home",
pliki tymczasowe. dodatkowo jest partycja ktora w zalozeniu ma sluzyc
jako obraz CD'ka (ma 800 mb miejsca wiec styka) + jedna (1gb) na mp3.
pozwala zachwac porzadek
2. w przypadku dos/win95 podzial na mniejsze partycje jest oplacalny.
pliki na mniejszych dyskach zajmuja mniej miejsca. (z dwa miesiace temu
byla na ten temat dyskusja, wiec nie bede pisal jeszcze raz)

DePeSz