Re: podzial na partycje-po co?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 20:58:42 MET DST

Artur Prajs <apmaster_at_sz.onet.pl> wrote:
: dobry,
: mam pytanie- tak jak w temacie. twardziela mam podzielonego, tylko nie wiem
: za bardzo po co.
: tia

A po co go podzieliłeś? :)

Ja na przykład zwykle dzielę po to, żeby oddzielić partycję z moimi
(i nie tylko)prywatnymi danymi od programów i systemu (wygodniej mi backupować).
W niektórych komputerach, które są pod moją jurysdykcją w ogóle nie dzielę.

Niektórzy podobno dzielą dlatego, że używają takich śmiesznych
systemów operacyjnych, co przy wielkich partycjach najmniejszy plik
zajmuje 32 KB albo w ogóle nie obsługują baardzo wielkich partycji :)

--c