Re: USRobotics 56k

Autor: Łukasz Janczi (ATTYLA_at_POLBOX.COM)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 14:30:57 MET DST

On 13 Aug 1997 20:46:06 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Gratuluje, ale sam client-modem to raczej nie kompletne rozwiazanie :>
>Poza tym mialo nie byc reklamy.

>Tez gratuluje, ale wybralbym MultiNet nie tylko jesli chodzi o
>dodzwaniany dostep ale i reszte uslug. X2 moze i jest drozsze dwa razy,
>ale jest tez i lepsze 5 razy. Poza tym Sportka x2 mozna kupic za 480zl +
>VAT co nie jest az tak wielkim wydatkiem. Jesli zas ktos (provider)
>wybiera standardy niepowazne, sam jest postrzegany jako instytucja
>niepowazna :> Ciekaw jestem np. skad wynika tak wielka niechec KAZDEGO
> [...]
Niby racja ale nie zawsze, mialem okazje uzywac kilku modemow czyli
US Robotics Sportster
Zoom V34I
Motorola 28.8
Courier 28.8
Zoltrix Sierra 33.6 PnP (obrzydliwe prawda)
i wnioski sa niezbyt budujace loacze sie na odleglosc okolo 80 km
z 0-202122 i niestety nie moge przekroczyc 21600 a regula jest 19200
niezalezy to od niczego po prostu tak jest niezaleznie od konfiguracji
modemu komputera pogody i innych rzeczy, przy polaczeniach z drugim
providerem internety(Telbank) sytuacja jest identyczna czyli nie jest
to wina drugiej strony (uzywaja motoroli 326X)
Tak wiec dla mie jest obojetne czy wydam na modem 200 czy 1300 zl
Jak mozesz to wytlumaczyc skoro USR jest taki dobry?