Konferencja przez ICQ

Autor: Żydak Przemysław (zprzemek_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 23:57:31 MET DST

        Witam

        Mam program ICQ i niedawno sdwoeidzialem sie z pewnej gazety na temat
Internetu ze mozliwe jest prowadzenie rozmow z kilkoma osoba przez ICQ
czyli prowadzenie konferencji. Ja nie wiem jak to zrobic. Wiem ze mozna
toczyc wiele rozmow rownoczesnie ale jedna rozmowa z wieloma osobami? Czy
ktos wie jak to zrobic. Jezeli tak to prosze o odpowiedz na moj e-mail.
Prosze rowniez podac wersje programy na ktorej wam to dziala.
        Z gory dziekuje

--
         Przemek "Zizi"