Re: Klopoty z drukarka HP4P

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 12:35:42 MET DST

> Hej!

> Powyzsza drukarke mam juz chyba 3 lata. Wydrukowala okolo 5000 stron
> (drugi
> toner).
> Od jakiegos czasu zaczela niedokladnie drukowac. Niedokladnosc objawia
sie
> tym iz zle wypenia literki - czesto wystepuja niedodruki w powierzchni
> literek. Wyglada na to jak gdyby odrywal sie toner, albo nie zostal
dobrze
> utrwalony.
> Moze mi ktos z Was doradzic co mam zrobic (wyczyscic, sprawdzic,
> [...]
Wujmij toner , przechylaj z boku na bok , potrzasnij w plaszczyznie
poziomej(z boku na bok).Wyglada to na to , ze albo grzlka nie dogrzewa ,
albo zuzyty toner zapelnil cale miejsce i sie przesypuje.Najlepiej pozycz
od kogos inny toner i sprawdz , 5000 kartek to akurat na wymiane drugiego
toneru na trzeci.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?