Re: Jaki modem ?

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 11:53:17 MET DST

R. S. <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:
: > cecha o kt?rej wspomnia?em
: > wy?ej jest BARDZO denerwuj?ca

: Prorok jakis czy co ? ;-)))
: KAZDY normalny modem wylacza telefon na czas polaczenia.
: Warunkiem tego jest jednak wlasciwe podlaczenie modemu i telefonu,
: czyli wlasnie miedzy sciana na aparatem jest modem.
: BTW: Zeby napisac o ww odkryciu trzeba bylo cytowac poltorej
: strony poprzednich postow ?

Nie rozumiesz o co mi chodzi - modem mam podpięty poprawnie, lecz nie
blokuje on telefonu do niego podłączonego i nie pisze tu o żadnym
nowym odkryciu, tylko o problemie, który mam ze swoim modemem.

Z Twojego listu wnioskuje, że mam NIENORMALNY modem.

: --
: Radoslaw Skorupka
: mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl
: Lodz, Poland

--
Rafal Lukawski
email : budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl or rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl