Re: dysk nr. 17

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 10:58:46 MET DST

Marek Sokol wrote:

> aktualnie musze w pewnym kompie odpalic podobny dysk (st-157a)
> chodzacy
> tylko na ustawieniu 17... bios wykrywa go, owszem, ale na
> ustawieniach
> wykrytych przez bios nie chce odpalic. na dysku jest naklejony
> plasterek
> z numerkiem *17*.

Ja też uważam, że to co jest pod nr 17 zależy od BIOS-u.
Tak się składa, że mam pod opieką ST157A. Ustawiam jako "user
defined":
Tracks: 560
Heads: 6
Sectors: 26
WPcom: 65535
Działa.
Uwaga: Ważne, żeby partycja była założona przy tych samych
ustawieniach. Jeśli nie masz tam nic ważnego, a uda Ci się go
uruchomić - to najlepiej potraktować go FDISK-iem.

Powodzenia

--
         Wacław Panek, Szczecin
mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com