Re: !!!!!!! MMX i znaki szczegolne !!!!!!!!!!

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 09:48:25 MET DST

On Thu, 4 Sep 1997, P_at_WEL wrote:

> Co do oznaczen to napewno sa na wierzchu (bo ptrzed chwila patzrylem), nie
> wiem jak pod spodem bo mam ponaklejane plomby gwarancyjne, ale mysle ze tez
> powinno cos byc bo jak mialem p133 to bylo na wierzchu i spodzie.
To zalezy jaka masz obudowe:
1. ceramiczna (czyli taka jaka ma wiekszosc spotykanych proc.) -
oznaczenia na gorze i pod spodem,
2. plastikowa (taka czrna z metalowym srodkiem) - oznaczenia tylko pod
spodem
> Co do podkrecania to facet ze sklepu gdzie kupowalem powiedzial ze w zadnym
> wypadku mmx nie da sie podkrecic i mowil ze wogule intel od czerwca tego
> roku wszystkie procesory jakie wyprodukowal nie dadza sie pokrecic maja
> jakies zabezpieczenia, - to tyle co wiem -
Ciekawostka bo p-166mmx (ceramik) ukrecil sie na 210 (2.5x83), taki sam
procesor tyko obudowa plast. ukrecil sie na 250 (3x83).
Oba procesory pracuja poprawnie ok. 1 miesiac (OS/2 merlin, linux i g95,
pod os'em chodzi 24h/dobe, linux/merlin/g95 - zalezy od tego co mam
zrobic)
> Tak wogule to zdziwilo mie jak kupywalm, ze mmx ma taki sam kolor jak 133
> czy inne , wszedzie w reklamowkach jest srebrny.
Patrz wyzej.

MArek
PS.
reszta sprzetu to: asus t2p4 512kB, ET6k 4.5 MB, 48MB RAM edo 60ns, HDD
quantum 3.2 GB, WDC 22500
MArek
PS.
sa to dwie rozne maszyny, i zadna sie jeszcze nie przekrecila, chlodzenie:
duzy cooler od cyrix'a oraz pasta silikonowa
MArek