HP DeskJet 690C - okno stanu - reset

Autor: Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 07:37:58 MET DST

Witam!

Ostatnio zanabyłem HP DeskJet 690C, i ku mojemu zaskoczeniu
(po miłych doświadczeniach z inszymi modelami) miałem następujący
kłopot (już więcej nie pamiętam):
Przy drukowaniu w trybach normal i best na najstarszych i najnowszych
sterownikach, na LPT1 i LPT2, na ECP i SPP, z Corela i Worda, słowem
we wszystkich kombinacjach zalecanych przez instrukcje i
"troubleshooting tree" na http://www.hp.com/ po wciągnięciu kartki
robił się totalny reset sprzętu. Po wnikliwych obserwacjach dwunastym
zmysłem zacząłem podejrzewać tzw. "Okno stanu" HP 690C... nie mogąc
znaleźć za cholerę miejsca, gdzie to cudo jest wywoływane (plik
hpftbx08.exe bodajże), zrobiłem taki myk - skopiowałem na jego miejsce
notepad.exe ze zmienioną nazwą... i poszło!!! Zero resetu, zero
problemu, zero głupiego komunikatu "Drukowanie strony..." tak jakbym
drukarki nie widział. Ponieważ jednak notepad'owi nie pododbały się
najwyraźniej przekazywane mu przez system argumenty (komunikat "Nie
można utworzyć pliku LPT,U.txt" :-))) zmieniłem go na memstat.exe,
którego i tak cały czas uzywam, i który ma tę przewagę, że przy wielu
wywołaniach się nie mnoży... jednym słowem, jestem szczęśliwy.

I tylko ten moralny niepokój: dlaczego ......

PS. Wiem, że mówi się nie "szczęśliwy", ale "siusiam śliweczki"

Wojciech Milc, Spec.ds.Org., PRO-ODLEW Sp.K., Skawina, Polska
mailto:wmilc_at_poczta.com voice:+48(12)2764995 gsm:+48(601)500472
fax:+48(12)2764994 http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/1566/