Re: TP nie taka zła!!

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 17:14:25 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> poczekaj az wiecej ludzi zacznie korzystac u ciebie z inetu, to skoncza
> sie twoje pochwaly.

Ja sie lacze z Wroclawia.
Ale albo TPSA udostepnia tu duzo linii, albo malo ludzi sie tu laczy,
bo ANI RAZU nie zdarzylo mi sie, zebym w ciagu 20 sekund nie uzyskal
polaczenia na 33,600.
Modem zoltrix 33,600 VSP.
A moze dlatego, ze moja centrala (lacze sie z numeru zaczynajacego sie
na 21)
jest jakas nowa i mam np. wyzszy priorytet?
A moze dlatego, ze we Wroclawiu innych internautow modemowcow
pozalewalo?
Hej, ludzie z Wroclawia? Jak tam z TPSA? Czy jest az tak dobrze, jak
mysle?

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl