Karta dzwiekowa - co kupic?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 03 Sep 1997 - 11:41:06 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

[....]

 JO> Tak - klon robiony przez Creative Labs... :)

To, ze kosc Vibra16 jest robiona przez Cretinive Labs nie oznacza, ze karty na
tej kosci sa rowniez robione przez Cretinive. Kosc Vibra16 jest produkowana dla
_innych_ producentow, aby mogli robic karty 100% compatible SB16 - sam Cretinive
nie robi kart na nich - dokladniej: nic mi nie wiadomo, zeby kiedykolwiek robil.

Brzmienie to nie szumy, laskawco.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl