Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 03:26:59 MET DST

On Wed, 3 Sep 1997 09:54:43 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Jaroslaw Lis wrote in article <340d2f07.2493712_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>W milionowym miescie tylko czterdziesci?
>W milionowycm miescie w USA, nawet przy tendencji do upadania malych firm
>jest ich o wiele wiecej. Kazde miasteczko ma kilka, po prostu kompuetrow na
>glowe mieszkanca jest o wiele mniej.

Moze dlatego ze nasze tak czesto nie padaja, to ich kilkadziesiat
wystarczy. Zreszta glowy Ci nie dam ile ich jest - siegnalem do notesu
i znalazlem kilkadziesiat zapisanych firemek ... ktore ciagle
dzialaja, a lata plyna.

P.S. Milionowe wojewodztwo, powiedzmy 300tys komputerow, czyli 50tys
     kupowanych komputerow rocznie, czyli ~160 komputerow dziennie ..
     to jest ilosc w sam raz na kilkadziesiat firemek. Nie wiem co
     mogly by robic gdyby ich bylo "o wiele wiele wiecej".

A w zasadzie wiem: Moze bys sie czasem zastanowil jakie glupoty
wypisujesz i czasem przyznal kiedy klamiesz.
Bo niniejszym w odstepie dwoch dni udalo ci sie napisac ze kazdy
kupuje u duzej firmy typu Dell czy Gateway a nie w malych firemkach,
a jednoczesnie w milionowym miescie takich malych firemek jest
"o wiele wiele wiecej" jak czterdziesci. To z czego zyja, kto u nich
kupuje i dlaczego do nich idzie, he?
Za ktorym razem prawdy nie napisales?

>Jesli chodzi o funckonalnosc to nie znam lepszego. Po optymalizacji bedzie
>OK!

Hm, sciagnac i zobaczyc ta funkcjonalnosc? Oto jest pytanie.

Tylko nie podzielam Twojego optymizmu - oczywiscie, po drobnych
poprawkach bedzie OK, ale ... czy MS zechce te poprawki wprowadzic.
Jak do tej pory opornie mu to szlo...

J.