Re: TPSA na Rockwellach

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_sz.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 17:57:47 MET DST

Manix <manix_at_rubikon.net.pl> napisał(a) w artykule
<34087ab8.2521742_at_news.icm.edu.pl>...

> Ja mieszkam w olsztyńskim i jeszcze mi się nie zdażyło żeby było
> zajęte :)
>

> Miłego dnia życzę
>
> Mariusz

czesc,

zazdroszcze wszystkim, ktorzy nie maja problemow z polaczeniem z 0202122,
ja mieszkam niedaleko Szczecina, od godziny 20 do 1 polaczenie za pierwszym
razem jest absolutnie niemozliwe, kidys probowalem sie polaczyc o 21, po 35
minutach zrezygnowalem (to moj rekord), trzy misiace temu pytalem w TP ile
maja modemow, powiedzieli, ze 60, ale przylaczone sa trzy wojewodztwa

pozdrowienia
Artur.