Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 16:39:52 MET DST

Lech Szychowski wrote in article <5ujpd1$o1b$6_at_news.pse.pl>...

>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: Byla walka i ms ja wygralo jakoscia produktu.
>[...]
>: Alez jakosc produktow jest wysmienita. Windows 95 zrobily prawdziwa
>: rewolucje.
>

>ZKC.
>
> Leszek.

Leszek nie wie jak windows95 wplynely na sprzedaz komputerow i nasycenie
 domostw komputerami na swiecie.

Leszek nie widzi roznicy pomiedzy rozwojem internetu w Polsce a w USA i nie
wie jaki wplyw na to mialy windows95.
Leszek a na polskich stronahc www a jaki procent hits byl od przegladarek
spod windows w stosunku do reszty systemow?