Re: Problem z karta Ethernet PCI

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 18:10:32 MET DST

Cezar Cichocki wrote:

 [Ciach]
> Bez problemów działa na zwykłym ne.o. W jšdrze 2.0.31-pre7 dodatkowo
> rozszerzyli możliwoœci autodetekcji dla kart NE2000 PCI. Mam w swoich
> Linuxach kilka takich kart i sprawujš się wzorowo.
 [Ciach]

Zaskoczyles mnie, ze Linux to robi...
No ale to jest Linux, a nie M$ Badziewie, którego uzywa wiekszosc
uzytkowników PC, bo im tak jest wygodniej lub z róznych przyczyn
musza...
W M$ $wiecie karty NE2000 na PCI nie sa NE2000 Compatible i trzeba miec
drivery od producenta...
Na obrone M$ (Brrr) musze jednak podkreslic, ze przestrzen adresowa tych
kart na PCI jest inna niz klasycznych NE2000 na ISA.

Pozdro
GG