Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 15:40:15 MET DST

Jacek Osiecki wrote in article ...

>Co jak co, ale to właśnie "markowe" komputery mają NIESTANDARDOWE
>rozwiązania... spróbuj do takiego Dell'a kupić inny zasilacz, inną płytę
>główną...

Jacek ale po co mialbys to robic?
Masz gwarancje on-site 3 lata jest norma 5 lat trzeba doplacic i sie oplaca
 zamiast zatrudnic ludzi.
Po co sie grzebac w tym kompueterze?
 Zreszat zmiany ida tak szybko ze i tak nic nie wcisniesz
do starego komputera.
Bo on nie ATX itp itd
Piec lat i zlom.

Pozdrawiam,

slawek
pisz pod: nyce_guy_at_irc.pl

           Sluchaj polskiego radia poprzez Internet!
   Zobacz sam: http://www.superlink.net/~sduchnow