Re: Sound System Wave32 Trump i plyta Shuttle HOT 565 Spacewalker

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 13:32:39 MET DST

Marcin Kutzmann wrote:

> Rafał Płatek <intraco_at_intraco.com.pl> napisał(a) w artykule
> <01bcb5f1$a548f8e0$8dd09c95_at_chimera>...

> ciach
>
> ww. karta nie chodzi tez na plycie Atrend ATC-5000 na TX
> objawy identyczne

I ja kiedys kupilem ta karte. Po trzech dniach oddalem ja sprzedawcy
i kupilem SB32 - mimo ze przy zwrocie sprzedawca policzyl dla siebie
10% wartosci karty (zdziercy!), to i tak uwazam ze byla to jedynie
sluszna decyzja. Karta wprawdzie dzialala z moja plyta, rzeczywiscie
jest zgodna z SB16 i ma WaveTable, ale rzechot ktory uslyszalem w
sluchawkach nie pozostawial watpliwosci, ze mimo niskiej ceny byl
to chybiony zakup. Moze wyjscie na wzmacniacz bylo lepsze, ale to
co karta wysylala do sluchawek, nawet przy minimalnym wzmocnieniu
bylo bardzo znieksztalcone (prawdopodobnie przesterowane).