Re: MSIE302

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:17:43 MET DST

"JaQbek" <jbx_at_friko.onet.pl> wrote:
>MSIE302 nie korzysta z Java Scriptu tylko z wymyślonego
>przez Microsoft JScriptu, który jest trochę uboższy od orygi-
>nalnego Java Scriptu, więc kilka poleceń może szwankować.
>Trochę namieszane, he ?
>--
>-----===JaQbek===-----
> jbx_at_friko.onet.pl

microsoft robi wszystko co moze, by swoim chorym directX'sem wyprzec java.
czuje w tym duze zagrozenie, i ja sie microsoftowi wcale nie dziwie.
juz teraz pod jave mozna pisac dosyc powazne aplikacje. np. edytor tekstu.
a taki edytorek juz pojdzie na kazdym komputerze, na kazdym systemie.
bo java jest nie tylko na windowsy :) i bardzo dobrze.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |