Re: caviar 3.1

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:13:52 MET DST

"Andrzej Piotr Gilek" <apg_at_priv.onet.pl> wrote:
>Gościu, nie siej paniki!
>Mój pierwszy (1,2 GB) padł częsciowo po 16 miesiącach!
>Kupiłem nowy, też Caviar, 4000MB - możesz się śmiać
>ale i tak mam dobre zdanie o Caviarach!
>
>Andrzej

a mi wczoraj caviar zdurnial. przy bardzo losowym odczycie
zaczal zachowywac sie ..... ze szkoda gadac. przestawal reagowac,
chwila ciszy, rekalibracja glowic i znowu chodzi. niczego nie restartowalem,
dalem mu odetchnac 5 minut. i nadal chodzi ok. ale jego
zachowanie jest conajmniej podejrzane. czyzby caviary nie lubialy jak sie
je przeciaza ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |