Rozmiar cache w Quantum Fireball

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 10:01:18 MET DST

On 2 Sep 1997 23:03:39 GMT, "Marek Marciszewski" <mark_at_delfin.pjwst.waw.pl>
wrote:
>Kochani !
>W specyfikacji Quantum Fireball seria ST wszystkie dyski maja po 128 kb
>cache buforu
>Jakim wiec cudem az cztery programy : Config, Find-Ata, Ideinfo, Hard
>System pokazuja ze wielkosc cache w moim dysku Fireball ST 6.4 jest rowna
>81 kb.

Nie jestem pewny czy to jest przyczyna, ale pamiec cache jest dzielona na
kilka obszarow ktorym przyporzadkowywane sa rozne zadania.
(podobnie jak np. RAM w drukarkach laserowych)
Moze dlatego programowo widziane jest mniej niz 128kB?

JaKo