Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 03:21:37 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in article <34118236.1083445_at_news.icm.edu.pl>...

>Zalosny jestes i zabawny zarazem. Koncze dyskusje, bo jestes odporny na
>wszystko. Najbardziej na nowe, nie pasujace do koncepcji argumenty.

A co z toba kolega?
Czy tobie do koncepcji pasuje wielka miedzynarodowa korporacja uzywajaca
windows95 i NT?
A setki takich korporacji?? Czy myslisz ze w nich o zakupie software
/hardware decyduja ludzie na podstawie reklam?
Niech ci wpadnie do lab ze w USA ten sprzet powstaje od lat.
USA bylo pelne Wang kiedy w Poslce byly mechaniczne maszyny do pisania.
Byl czas wang byl mac i jest teraz windows. Dlaczego? Bo jest najlepszy!
Bo nie trzeba pracowniwka przyposabiac przez pol roku., bo pracownik jest
 efektywny i sprawny w pracy z systemem.
Ja tez mam tego dosc wiec zakoncze dyskusje z toba pozwolisz.