Re: Problem z kodami paskowymi

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 01:32:20 MET DST

Dnia Tue, 02 Sep 1997 08:38:44 +0200, Patryk Choroœ napisał(a):

>Mam nieludzki problem, poniewaz potrzebuje wydrukowac kody paskowe na
>drukarce HP LaserJet 5SI. Powiedziano mi w oddziale HP-Polska, ze
>wymagany jest SIMM, lecz w Polsce nikt go nie sprzedaje i po prostu go
>nie zdobede. To i tak nie rozwiazaloby mojego problemu, poniewaz kody
>paskowe musze drukowac zarazem poprzez DOS-a, jak i poprzez sterownik
>Windowsowy.
>Moze jest jakies softwarowe rozwiazanie tego problemu.

Nie rozumiem, jakie mogą być problemy z drukowaniem kodów paskowych...
Przecież jest to po prostu zwykła grafika...

Jeśli chodzi o programy do drukowania kodów paskowych to zdaje się że było
coś związanego z tym (chyba test programów do drukowania etykiet) w jednym z
ostatnich CHIPów (7-9/97)...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|