Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 00:33:23 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Na wasze nieszcescie Polska to nie USA i jest tak jak jest.

I niech tak zostanie. Jak najdłużej.

: Ostatni raz jak sprawdzalem byla u was kupa dlugu wiec nikogo nie
: pouczaj jak sie robi gospodarke.

OK. Ja nie będę pouczał, jak się robi gospodarkę (bo się na tym nie
znam), a Ty przestaniesz pouczać, jakie są dobre/opłacalne w warunkach
polskich zakupy komputerów (bo się na tym nie znasz). Umowa stoi?

: Te przeznaczone do zniszczenia?

Od dawna wiadomo, że albo zapłaciłeś (np. własnym czasem/wysiłkiem)
za wiedzę, albo płacisz pieniążkami za jej brak i/lub luksus jej
nieposiadania. Czytaj: jak ktoś się nie zna i mimo tego się zabiera
do czegoś, to naturalne jest, że zapłaci pewne koszty braku wiedzy.
Czytaj: jak ktoś nie wie, co i gdzie kupować, to niech się nie dziwi,
że kupi szajs lub coś nie działającego z innym elementem zestawu.

: I stad pozniej nic nie chce dzialac a windows sie instalowac?

Rozumiem, że według Ciebie Barracudy nie działają, a winda nie chce
sie zainstalować na Asusie, w przeciwieństwie do oczywiście wspaniałego
Dell'a? ;)))

: To by tlumaczylo wiele.

Oj, tak.

--