Re: CONNER

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 20:43:43 MET DST

Cezary Golubiewski wrote:

> BIOS go nie rozpoznaje i obroty talerza nie sš stałe.

Spróbuj opisac dokladniej sytuacje (typ dysku i BIOS, czy dysk jest sam,
czy nie, który kanal IDE)

Jesli przeniosles dysk na inny komputer, sprawdz jumpery (jesli masz
mapke), widzialem kiedys Connera, który sparowany z Caviarem rozpedzal
sie i stawal, rozpedzal sie i stawal ....
Sprawdz kable.

Strasznie mi Cie zal, bo wiem, ile pracy kosztuje 300 stron tlumaczenia

Pozdrowienia i trzymaj sie
GG