Re: Jak usunac problem ze stronicowaniem i zgodnoscia W95 z DOS

Autor: Tomasz Ostrowski (to167298_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 18:04:46 MET DST

DUANE wrote:

> Mam maly problem:
>
> W95 pisze, ze moje dyski sa w trybie zgodnosci z MSDOS i ze
> stronicowanie obniza ogolna wydajnosc systemu. Powinienem usunac
> sterownik powodujacy problem, ale nie moge bo WINDA (@#%$#%$!#) sie
> wiesza. Po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do tego samego stanu a
> sterownik dysku twardego znow jest ten sam (prawdopodobnie dlatego
> nie mam tez widocznego CD).
> Pomozcie!

  Ten sam problem mam i ja. O ile sie orientuje, to usuwasz nie ten
sterownik dysku twardego o który chodzi. Nie masz przypadkiem
zainstalowanego Ontrack Disk Managera? Bo ja mam. Pozwala on na prace
starych biosow (ja mam z 1993r :-( ) z dyskami twardymi ponad 540MB.
Moze ten programik sie inaczej u Ciebie nazywa (u mnie od dysku Caviar)
ale to raczej o niego chodzi. Pomaga powtorne uruchomienie windy i
odpuszczenie sobie DOS-u. Ja po prostu jeszcze raz odpalam windows i po
klopocie.
  Ktos mi jeszcze poradzil kupic sterownik EIDE i usunac ten programik
(on bodajze siedzi w boot-rekordzie, wiec chyba trzeba przeformatowac
dysk). Podobno te sterowniki radza sobie z duzymi dyskami bez tego
programiku.
  Wszystko co pisze to nie jest rzetelna wiedza, tylko to, czego sie
dowiedzialem sam wzglednie czytajac instrukcje od Caviara.

Tometzky