Re: problem: Windoz95

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 17:12:53 MET DST

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Komputerek: Pentium, plyta, ram, procesor, twardziel - dowolne. Sytuacja
>wysoce powtarzalna. Windows: OSR2PL.
>
>Po pierwszej fazie instalacji wyskakuje ze nieprawidlowy COMMAND.COM i na
>tym konczy sie praca... Komputer bootowany w trybie awaryjnym startuje
>normalnie (!) wiec command.com jest ok. Nie wiem co te $@#%#$% z M$
>namieszaly, ale zaraz mnie szlag trafi. Na 6ciu roznych komputrach to
>samo, biore kolejne nowe i zapakowene 95 z polki... Any ideas?

Proponuje instalacje w nastepujacy sposob.
1. Startujesz komputer z dyskietki startowej Windows 95 PL (ktora
sobie musisz zrobic na jakims komputerku z juz zainstalowanym W95 :)
2. Formatujesz dysk (mam na mysli nowy) i zakladasz partycje z FAT32.
3. sys a: c:
4. Reboot komputera (juz z twardego dysku).
5. Instalujesz Win95 (z CD albo z drugiego twardego dysku).

W ten sposob powinno pojsc w miare bezawaryjnie, no moze z
dokladnoscia do "plug & pray". (Z mojego doswiadczenia /nieduzego/ -
musialem empirycznie przeinstalowac 3 razy Windows, bo trzeba bylo
w odpowiedzniej kolejnosci instalowac drivery do karty i directx5.
Inaczej za Chiny nie chcial poprawnie wykrywac sprzetu).

wp