Re: Internetowe klamstwa w GW: Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_echo.ceti.com.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 16:01:49 MET DST

In pl.comp.os.linux Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> krotko mowiac, GW klamie w dodatku internetowym.
> rzuca to niemily cien takze na sama gazete. bo skad ja moge wiedziec
> czy sama gazeta nie klamie, skoro w dodatku podaje oszczerstwa ?

Zeby byc obiektywnym - tekst o tym jak to w Internecie dominuje Windows
nie byl produkcja wlasna dziennikarza, tylko komentarzem do badan
rynkowych jakiejs firmy (bodaj IDC). Jedyny zarzut jaki mozna mu
postawic to taki, ze jest to komentarz zupelnie bezkrytyczny. Podobnie
zreszta jak wiekszosc artykulow na temat wiadomo-jakiej firmy ;)
ale to juz inna bajka.

Na szczescie mila rownowage od jakiegos czasu wprowadzaja artykuly
Tomasza Barbaszewskiego - warto sie przyjrzec. I wyciagnac wnioski,
bo kiedys ludzie z KiBa tlumaczyli jednostronnosc gazety tym ze
nie zmusza milosnika windozy do opisywania urokow linuxa, a artykulow
o tym drugim jakos nie dostaja...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/