Re: Jaki modem ? Zoltrix supra zoom Sportster ... caly ten kram

Autor: Juliusz Gajus (jjg_at_ipgnet.com)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 21:37:56 MET DST

Hi

Zoltrix supra zoom Sportster ... caly ten kram za rok ++ i tak bedzie
moralnym zlomem.

Jedynum wskaznikem jest cena
PRZECIEZ TO NA ROK NO MEZ POLTORA I ZNOWU COS SIE ZMIENI
Co prawda zoltrix to nie cudo ale tez na nim pracowalem w erze 14.4
teraz mam jakis klon 33.6 http://www.wisecominc.com/
 i tez spelna swoje zadanie jak masz forse to idz po Sportster .., -
ale moim zdaniem lepiej skoczyc na piwo

Cheers _j.

Power User maja swoje preferencje prof - patrza na cene
_j