Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Bogdan Mizerski (AB.Mizerski_at_zip.com.pl)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 18:34:19 MET DST

milosz danielewski wrote:

> A co on niby ma zrobic ? Co mam ja zrobic, zeby wybory przestali
> wygrywac komuchy, faszysci, zwiazki zawodowe, ludowcy i tym podobni ?
> Dopoki nie bedzie _prawdziwej_ wolnosci, tylko dalej bedziemy dazyc do
> socjalistycznej Europy to nic dobrego z tego nie wyniknie.

Czy Szanowny Kolega nie zauwaza, ze _prawdziwa_wolnosc_ polega na
_prawdziwie_wolnych_wyborach_ ? Satystyka mowi, ze 80% spoleczenstwa to
matolki. A prawdziwy matolek glosuje na :
komuchow, faszystow, zwiazki zawodowe, ludowcow i inna swolocz. Na
kazdego, ktory zdejmie z niego obowiazek myslenia.

Czy Szanowny Kolega nie zauwazyl statystyk, mowiacych o tym, ze ok 50 %
doroslych Polakow nie rozumie prostych komunikatow pisanych drukiem ?

--
BM.
Literka 'A' na poczštku adresu jest pułapkš na automaty spamerów.