Odp: Kto ma drukarke OKI 4W ?

Autor: BEEPER kki.net.pl (mmmccc_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 22:06:39 MET DST

Mam OKI PAGE 4W i jest OK.
Przez pewien czas doprowadzała mnie do białej gorączki przez to, że toner
chamsko schodził z papieru. Ale ostatecznie stwierdziłem, że jest to
zależne od ustawienia grubości papieru w panelu.
Co do rozdzielczości to jest wystarczająca jak na drukarkę czarno białą
i jest 600dpi.

----------
> Od: Bogdan Janda <poljand_at_hermes.umcs.lublin.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Kto ma drukarke OKI 4W ?
> Data: 31 sierpnia 1997 17:54
>
> witam!
>
> Szukam kogos kto ma drukarke OKI 4W i zechcialby mi powiedziec kilka
spraw.

> 1. Jakiej ta drukarka jest rzeczywiscie rozdzielczosci??
Co do rozdzielczości to jest wystarczająca jak na drukarkę czarno białą
i jest 600dpi.

> 2. Jak jest z jej awaryjnoscia?
Poza schodzeniem toneta nie miałem żadnych awarii. Chodzi dobrze, tylko
drażni mnie ten panel drukarki, który cały czas ją monitoruje. Osobiście
polecam poczęstować go czymś takim jak REM i pliku *.ini, a drukarka dalej
bEdzie drukować bez zmian.
> 3. Po ile mozna kupic toner?
Coć koło 100zł
> 4. Na ile wystarcza toner?
Na nie tak długo jak w atramentówkach, ale styknie.
> 5. Czy zaczernianie duzych czarnych plaszczyzn tonerem jest
> rownomierne?
Jak najbardziej
> 6. Jaka jest jej obecnie orientacyja cena z VAT-em?
Zobacz reklamy np. w PC World

dzieki