Karpio Rulez

Autor: Andrzej Dudek (andrzej_at_jelonek.pwr.jgora.pl)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 09:17:26 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Dla ulatwienia dodam, ze poziom merytoryczny pierwszego z listow byl na
> podobnym poziomie, wiec skoro wszyscy tu pieprza nie widzac o czym to
> czemu mam byc inny? ;>
>
> karpio

To be more precise: Telekomunikacja i inni polscy ISP chcą ograniczyć
dostęp do swoich NNTP Host-ów (głównie dla 0202122 ale jak widać powyżej
nie tylko)

Nie zmienia to faktu że w dalszym ciągu duże :-((( za pierwszą odzywkę

To wszystko na ten temat

--
Andrzej Dudek (University of Economics, Wroclaw)
mailto:Andrzej_at_Pwr.jgora.pl