modem i win95

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 23:00:27 MET DST

Hej!

    Niedawno stałem się posiadaczem modemu Zoltrix fax/modem/voice.
Problem w tym, że dostarczone z modemem oprogramowanie działa tylko
pod Windows 3.1x a ja używam Win95.
Z faksowaniem jakoœ sobie poradziłem za pomocš MS Exchange i MS Fax.
Gorzej z funkcjami głosowymi - np. automatycznš sekretarkš.
Czy ktoœ dysponuje programem firmy Cheyenne: BitWare Fax/Voice/Data
w wersji dla Win95? A może ktoœ zna inny program pozwalajšcy używać
komputera jako automatycznej sekretarki pod Win95?
Proszę o odpowiedŸ na e-mail: sebal_at_priv.onet.pl
Dzięki!

Sebastian