Wingatki ?

Autor: Ireneusz Zielinski (irekz_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 19:35:42 MET DST

CZOLGIEM !

sluchajcie mam maly problem.....
Uzywam pelnej wersji wingatea 2.0 pod windows 95
Jest on bramka dla malej sieci LAN (mictrosoft network, per-to-per)
Wszystko jest ok i chodzi niezle ale mam maly problem.
Otorz np. przy programach do irc jako serwer_irc nalezy podac
"wingate"
a wtedy polaczy sie (program do irc) z serwerem irc przypisanym do
programu wingate (w naszym przypadku do programu wingate przpisany
jest server irc.krakow.pl)
Wszystko niby chadza ok. W mIRCu wpisuje sie jako server wingate i
chada....ale co jesli by chcialo sie polaczyc z innym sreverem irc ???
Np z serverem undernetu.....??? Czy da sie to zrobic be zmian w
wingaciach ?

taki sam problem jest z newsami (ale jest on znacznie mniej
dokuczliwy).

Czy istnieje jakis proram dla win95 ktory dziala podobnie jak wingate
ale na komputerach_koncowkach nie trzeba ustawiac wszedzie uzywania
proxy itp. Chodzi mi o to by wszystko chadzalo normalnie jak by sie
dialupowalo z komputera koncowki ?????

PROSZE (serio i bardzo) o pomoc ! :))))
Irek

Ireneusz (Irek Zielinski)