Podkrecanie Cyrix-ow

Autor: Dawid Kowalski (kowald_at_polbox.com)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 18:19:51 MET DST

     Czesc
Jedna z zalet Pentiumow Intela jest to, ze moga zostac podkrecone
bez szkody dla nch samych(wiem szybciej sie zuzywaja, ale jesli
zywotnosc procesorow okreslana jest w setkach lat).
W takim razie mam pytanie. Czy mozna (i jak) podkrecic
takie procesory jak Cyrix czy AMD. W koncu podkrecenie
Cyrixa 166+ (133 Mhz) na 150 Mhz nie jest tak znacze i
od razu sie nie popsuje.
Inna sprawa ze Cyrixy grzeja sie jak glupe, a dodajac jeszcze
podkrecenie nie mozna byc pewnym efektow (sa wykonane
w technologi 0.5 mikroma czy cos takiego a iPentium w 0.35).
Dzieki za kazda odpowiedz.

Moj E-Mail kowald_at_polbox.com