Re: Wave Blaster Upgrade

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 14:11:43 MET DST

Widziałem w jakimś sklepie w Krakowie (chyba na Krzyża), ale orginalny
Wave Blaster (Creative) jest bardzo drogi, więc chyba lepiej sprzedać
SB16 i kupić AWE32.
Silver wrote:

> Gdzie można kupić lub zamówić w Polsce Wave Blaster (Wave-table)
> Upgrade do SB16 Value PnP? I w jakiej jest on cenie?
> Odpowiedzi proszę kierować na mój e-mail.
>
> Pozdrawiam

> ***** e-mail: york_at_op.onet.pl ******

Daniel Fenert        mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Praca uszlachetnia, lenistwo uszczesliwia.
Don't waste your time on smileys. Go gib something.