Sound System Wave32 Trump i plyta Shuttle HOT 565 Spacewalker

Autor: Rafał Płatek (intraco_at_intraco.com.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 11:48:55 MET DST

Witam,

Czy tylko u mnie wymieniona w temacie listu karta
muzyczna Sound System Wave 32 Trump nie chce wspolpracowac
z plyta Shuttle HOT-565 SpacWalker na TX'ie? Probowalem juz
wszelkich mozliwych opcji i ani Windows nie chce wykryc tej
karty (PNP) ani pod DOS'em nie mozna jej w zaden sposob
skonfigurowac. Karta jest 100% dobra, poniewaz byla sprawdzana
z innym komputerem i odnalazla sie od razu. Plyta rowniez jest
w porzadku, gdyz z inna karta (nie trump) dzialala bez problemu.
Zlacza ISA przelecialem wszystkie po kolei, zmiany ustawien BIOS'u
rowniez nic nie pomogly. Czy ktos moze mi cos poradzic, czy pozostaje
mi juz tylko isc do sprzedawcy w celu wymiany.

Serdecznie pozdrawiam,
Rafal Platek

-- Rafal Platek - mailto:szef_at_intraco.com.pl
   Pajaczek 2.0 - http://www.intraco.com.pl/pajaczek