Re: Zoltrix 33,6 PnP VSP - upgrade do 56 kbs ?

Autor: Leon Hayder (hayleo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 06:54:51 MET DST

Witam!
ad.1 chyba się nie da bo to nie jest Rockwell chips dlatego są tańsze
i nie ma na nich nalepki upgr. 56k
ad.2 w tych na Rockwellach było dodatkowe gniazdo mic out i mikrofon można
było podłączyk kabelkiem 2x jack z modemu do karty
P o z d r o w i e n i a
Leon Hayder
hayleo_at_kki.net.pl
 Piotr Domagalski napisał(a) w artykule <01bcb218$6839a9e0$LocalHost_at_ppp>...