Re: Polskie znaki w Win3.1

Autor: Tadeusz Wróbel (sparrow1_at_polbox.com)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 23:50:47 MET DST

 "Johny Walker" wrote:
> Kolega prosil mnie o zainstalowanie polskich czcionek.
> Przynioslem mu rozne czcionki, od Ariala do Times New Roman CE, ale nie
> pomoglo.
> Nastepnym razem Zainstalowalem u niego polskiego Win 3,11.
> Tez nie pomoglo.
> Stary Win 3,1 byl w wersji angielskiej, wiec sadzilem ze zainstalowanie
> polskiego pomoze.
> Gosciu ma teraz:
> Uklad klawiatury:polski(programisty)
> Jezyk: Polski.
> Ma tez Worda z tym ze w wersji amerykanskiej. Moze to jest powodem
> klopotow.

Ewidentnie angielski MS Word jest odpowiedzialny za te kaszane.
mozesz sprawdzic, ze polskie litery sa OK w innnych aplikacjach
(write, notatnik etc.) Jedyne co moge Ci poradzic to instalacja
polskiego MS Worda :-((.

Pozdrawiam,
               Tadek Wróbel

PS. Nie wysylaj postow z dolaczonym kodem HTML, bo Cie jeszcze ktos
objedzie jak koze za obierki ...