Re: SONY Multiscan 200sft

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 14:24:45 MET DST

Dzięki za info!
Wiesz, ten mój Sony wysłałem do przetestowania
do ich centrum diagnostycznego (w Poznaniu).
Dostałem specyfikację i wszystko jest niby OK.
Ale nie mogę zrozumieć, że przez ok. 1 minutę kolor
czarny ma lekkie zabarwienie. Teraz znika to szybciej.
Przy okazji "wyprostowali" mi geometrię ekranu.
To też urok Sony - samemu się nie "wyrysuje".

Andrzej

Marek Wodzinski <majekw_at_free.polbox.com> napisał