Re: Quarterdeck CleanSweep 95 - pytanie

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 14:10:33 MET DST

Clean Sweep jest super ale ma jedną wadę:
Pozwala usunąć nieraz kluczowe elementy systemu!
Kiedy wiesz co robisz - jest niezastąpiony.
Nieraz zaznacza na zielono coś bez czego Windows nie ruszy!!!

Zobacz artykuł w PC Magazine Po Polsku /97.
Tam jest o programach do deinstalacji.

Andrzej

DUANE <duane_at_polbox.com> napisał(a) w artykule