Re: To jak z tymi polskimi znakami?

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 09:49:02 MET DST

On 28 Aug 97 06:04:18 GMT, "Dawid Kowalski" <kowald_at_polbox.com> wrote:

> To w koncu jak z tymi polskimi znakami.
>Czy jak uruchomie Polska encyklopedie na oryginalnym
>angielskim Windowsie 95 to czy bede mial polskie znaki?
>Czy ktoś wie co to jest Zecer?

Męczyłem się ostatnio z polskimi znakami w angielskiej Windzie. Należy
zainstalować "Multilangual support" ze strony Microsofta, co umożliwia
pisanie i czytanie z polskimi literkami. Nie ma ich natomiast w
paskach narzędziowych. Jedynym sposobem (jaki ja znalazłem, może ktoś
ma inne pomysły) jest przekopiowanie plików *.fon z polskiej wersji
Windows. Z tego co wiem, Zecer jest pakietem do "spolszczania"
windowsów. W pakiecie są polskie czcionki true type i fon oraz
nakładka na klawiaturę pozwalająca pisać po polsku. To było w wersji
2.0 dla WIn 3.xx. Nie wiem jak jest teraz.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl