WDC 4G -problem

Autor: Wojciech 'Olaf' OLESZCZUK (grafarko_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 22:48:36 MET DST

  Witam pecetowców !
Pomóżcie. Mój Caviar 4G jeżeli jest podłączony jako primary master, to
chyba rzeczywiście się nim czuje. System nie widzi wtedy innych dysków
(WDC 1,2 i WDC 1,6), chociaż hardwarowo są dostępne. Wszystko jest OK
jeśli czterogigowiec wisi gdziekolwiek indziej. Próbowałem już różnych
cudów (jumperowanie, inne partycje itp, itd) ale nic tej całej
frustrującej sytuacji nie pomaga. Nie chcę stosować EZ-Drive'a czy
innych sztuk magicznych, chyba że będzie to konieczne. A może popełniam
jakiś błąd w sztuce ? Chciałbym system ustawić sobie następująco : na
primary master 4GB, primary slave i secondary master pozostałe 2 WD, a
na secondary slave CD.

czekający w nadziei n adobre rady OLAF.