Re: TPSA na Rockwellach

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 20:53:42 MET DST

paweldw_at_priv.onet.pl (Pawel Dabrowski) wrote:

>Spadna ,spadna ale czas oczekiwania na polaczenie sie wydluzy.
>U mnie w krosniejskiem czasami potrzeba 50-100 razy dzwonic aby sie
>polaczyc. Ciekawe ile maja modemow na lini ?

 :-0 Wprawdzie nie uzywam tpsa, ale mam kolege, ktory tylko tak
moze sie laczyc. Mowa o Krakowie: twierdzi on, ze praktycznie zawsze
numer jest wolny, czasem trzeba sprobowac 2 razy.

No to jak to jest z tym rozmieszczeniem modemow tpsa po Polsce?

Twoje opowiesci (te 10-tki prob) brzmia jak koszmar.... (wyrazy
wspolczucia).

wp