Re: Sprzedam CD-R Verbatim Data Life Plus

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 16:35:53 MET DST

> Witam
> Jest napewno zle nagrana poniewaz rowniez mam taka jedna plyte
> i dziala na moim prywatnym czytniku w domu toshiba x16 oraz na sluzbowym
> goldstar x8.
> Pozdrowienia
Prawdopodobnie.Byla nagrywana na takiej duzej nagrywarce Philips'a
(wielkosci magnetowidu) , metoda zrzucania obrazu plyty.Co ciekawsze ,
nagrywarka czytala ja bez problemu.Na razie uzywam jej jako test mechanizmu
korekcji bledow w CDrom'ach.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?