Odp: Matrox Mystique i Quake

Autor: Dawid Kowalski (kowald_at_polbox.com)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 19:20:28 MET DST

> Jak sadzicie czy 27 fps w WinQuake'u v.1.09 na Cx P200+ plyta z
> chipsetem TX, 32MB EDO RAMu i karta graficzna Matrox Mystique 4MB OEM
> do duzo czy malo ( mnie sie wydaje, ze dosc malo).

Ten wynik to w jakiej rozdzielczosci i jak ty to mierzysz?

> Czy ktos zna jakis dobry program do testowania szybkosci komponentow
> PC ?

Wiekszosc programow to lipa. Jesli dobre to stare (zreszta nie spotkalem zadnego
nowego) i maja odnosniki do starych komponentow, bo co mi po tym
ze wiem ze moj komputer ma 300 iles tam punktow a 386sx 20.

> Czy ktos mogl by mi podeslac wynik benchmarku swojego komputera w
> Norton System Info 9.0 for Win95 wraz z konfiguracja komputera ?
> Moj wynik to: 46.6

Moj to 39.7 a mam Cx 166+ plyte VX, 16 MB RAM i S3 Trio 2MB