Matrox Mystique i Quake

Autor: Jarek Zelazko (radar1_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 15:50:04 MET DST

Jak sadzicie czy 27 fps w WinQuake'u v.1.09 na Cx P200+ plyta z
chipsetem TX, 32MB EDO RAMu i karta graficzna Matrox Mystique 4MB OEM
do duzo czy malo ( mnie sie wydaje, ze dosc malo).

Czy ktos zna jakis dobry program do testowania szybkosci komponentow
PC ?

Czy ktos mogl by mi podeslac wynik benchmarku swojego komputera w
Norton System Info 9.0 for Win95 wraz z konfiguracja komputera ?
Moj wynik to: 46.6

Czy oplaca sie instalowac DirectX 5.0 PL , czy lepiej zrobie
instalujac starsza wersje ze strony Matroxa ????
                                RADAR

"Szkola to nie knajpa, nie musisz w niej codziennie przesiadywać"