Szukam sterownikow do karty eciowej.

Autor: Tomasz Deska (ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 11:29:43 MET DST

Hey!
Znajomy podeslal mi karte sieciowa Ethernet na PCI ale bez sterownikow.
Karta jest produkcji tajwanskiej i nie posiada zadnych oznaczen
dot. typu i producenta:(
Ani Windows 95 ani NT nie potrafia dopasowac do niej sterownikow
(chociaz podobno mialy to robic:)
Na karcie znajduja sie uklady firmy winbond oraz PSE (?) oraz
napis: W89C940 PCI ETHERNET REV 2.0
Z gory dziekuje za pomoc i prosze o listy na prywatny adres.
Tomasz D.

--
| in real: Tomasz Deska   |   mailto:ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl |
| in cyberspace: Bromek   |     Wroclaw Technical University    |