Re: Lamerstwo !!!!!!!!!

Autor: Nikodem Bodnar (nbodnar_at_sweet.iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 10:22:38 MET DST

Prosilem o smieszne definicje wyrazenia LAMERSTWO. Erupcja IQ
R.Stefanowskiego uswiadomila mi, ze w trakcie gdy przechodzil ktoras z
rzedu proktologie jednoczesnie, omylkowo i ta sama droga przeprowadzono mu
lobotomie. Wiedzac ze twoje drzewo kynealogiczne jest obciazone
sklonnosciami mutagennymi proponuje osobnikom zenskim w pierwszej linii
pokrewienstwa z toba przeprowadzic hysterektomie szpadlem.

P.S. Szkoda ze zwierzeta nie maja usenetu, tam mialbys szanse blysnac
:-))) .

udanej atrofii platow czolowych zyczy
                      BIOENERGOPSYCHOPATA
nbodnar_at_sweet.pz.zgora.pl
Rafal Stefanowski <rafal_at_mktaccess.com> wrote in article
<01bcb3da$a0086b40$62a703cf_at_alrvq>...